onsdag 5 augusti 2009

Äntligen :)

Ängtligen har Emma kommit hem!!!!!!! :)

Braaa tycker jag...hi hi hi, hvudsaken hon har haft kuuuul som sjutton nu när hon har varit borta......jag klarar mig alltid :) man kan ju inte "hänga" med mamma hela tiden när man är nästan nästan 15!!!!
Men kul när hón vill tycker jag.

Dom hade haft det jätte bra i Leksand iaf; träna jätte mycket så det känns i kroppen riktigt ordentligt!!!! Dom bodde jätte bra och fick jätte bra MAT hörde jag (Lena som lagde maten till dom) också måste man ju säga att dom har haft tur med vädret....jo man kan ju säga att det syndes på Emma att dom hade varit ute mycket - Brun och fräsch!!!!!
Och man får säga GRATTIS till dig Emma som gjorde ett mål på matchen som ni spelade där det var super kul tycker jag.....fast ni förlorade matchen tyvärr...fast för mig var det ju som vinst när du fick in bollen i målet! :)

Ja ja skönt/kul att ha dig hemma igen!!!! Kram på dig....

Annars vad har hänt...ja fotbolls säsongen är ju igång igen efter uppe hållet så ikväll så spelade Jesper och grabbarna hemma match mot Söderhamn.....ja dom spelade jätte bra MEN ja dom förlorade tyvärr!!! Synd för dom hade såååå gärna velat vunnit just den här matchen!!! Håller tummarna för fortsättningen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar