tisdag 4 augusti 2009

I Miss You

Vad har hänt!?!? Inte så mycket faktiskt men det är rätt skönt det också...var hem till mamma och pappa i lördags sen har jag/vi bara varit hemma...

Jo Magnus började ju jobba i måndags igen, japp slut på semestern för den här gången då! Men det har gått rätt bra ändå tror jag....
Jag tycker det är skönt när allt kommer i "jängorna" igen och det blir lite rutiner igen, ibland känns det som det verkligen behövs när man är så många i familjen. Och alla har sina behov allt från stor till pytte liten, ja ni förstår det skiljer ju rätt mycket i åldrarna här hemma på barnen så det gäller att få ihop det!!!!

Och just nu är det sååååå tomt här hemma för Emma är ju i Leksand med sitt fotbolls-lag dom åkte i söndags fm och kommer hem i morgon kväll....Gissa om det är tomt....jag...VI...alla här hemma längtar efter dig....kom hem snart...fort! I MISS YOU!!! Nästa gång du ska vara borta såå "här länge" så följer jag med...ha ha haha ha

Annars ja....bara skönt att va hemma...känner att jag behöver varva ner, så idag blev det en liten sväng med vagnen skönt att komma ut och röra på sig. Jesper och Melvin var med men dom cyklade...Nej nu ska jag gå och sova det behövs kan jag säga. :)
Längtar efter dig Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar