tisdag 18 augusti 2009

Mygg Mygg och åter Mygg!!!

Ja idag har man varit på fotboll - igen...och varit fika ansvarig, det gick bra vi krängde lite korv också det brukar gå hem!!!
Matchen ja den slutade 1-1, tjejerna spelade jätte bra trots lite bort fall på spelare som var skadad....Kanon ändå, det är alltid lika kul att titta på er när ni spelar!!!

I morgon är det dax för Jesper och grabbarna och spela....mot vilka?!?! Har faktiskt glömt det måste kolla upp det!!!! Men inge fika ansvarig i morn (skönt), det har vi nästa vecka igen på ons!
Kul och kolla på barnen när dom spelar fotboll.....och hemma i borg alltid kul om det inte vore för all denna mygg som är där, helt onaturligt mega mycke otäcka mygg, det bara kryllar av dom!! Vet ej hur jag ska överleva i morn för det blir en lååång kväll...Melvin ska ju spela "match" först också......Hej och hå!!!!
Tänk ändå vad livet vore härligt utan denna mygg! Vilka långa härliga sommar kvällar man skulle kunna njuta av då...men jag, jag får stänga in mig ja annars äter dom upp mig! Fanns det bara en mygga här i världen så skulle jag råka ut för den!!!

Dåligt med Friidrott har det blivit idag - tyvärr!!! Måste kolla in vad som har hänt hörde att Emma Green gick vidare, också var det en doping skandal va?!!?, hm spännande måste kolla upp, hehe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar