onsdag 19 augusti 2009

Vart tog sommarlovet vägen?!?!?!?!?!

Tänk att i morn börjar barnen i skolan :) vad fort detta sommarlov har gått, fattar inte!?!?!
Det är väl med blandade känslor barnen går till skolan tänker jag, hehe! Roligast tycker nog min älkade Melvin att det är som börjar 1:an i morgon!!!! (Som han har väntat på det)
Fattar inte att han har blivit såå stor, tycker att han var bebis alldeles nyss...tiden bara rasat iväg!!!!
Emma börjar 9an alltså sista året på vågbro skolan....undrar vad det blir sen?!?!
Jesper börjar 5an, Kul och träffa kompisarna?!?! Både och faktiskt tror jag..älsklling det går nog bra ska du se....fortsätt som i våras och du vet var dom riktiga kompisarna är och finns!!!!

Vad händer mer i morgon JO min/våran älskade Melvin fyller ju år, 7 år precis den dagen han börjar 1a klass lite mysigt tycker jag. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar