söndag 9 augusti 2009

Grattis

Grattis grabbar som idag, 10/8, har namnsdag....det är ju LARS!!!! Ja både Jesper och Melvin heter Lars :) oxå får jag väl säga grattis till pappa, brosan och barnens kusiner Oskar och Erik för dom heter oxå Lars!!!! (det är bara Noel som inte heter Lars)
Ha ha ha det är inte klokt.......men så är det!!!
Men grattulationerna slutar inte där för vår el Melvins katt Kiwi fyller faktiskt år idag - 2 år! Och hon som blev mormor härom dagen.... hi hi hi hon har hunnit med mycket på sina två år hon.

Nej nu ska jag gå och ge grabbarna frukost för dom ska sen åka på en liten mini semester med farmor och farfar i husbilen för första gången, dom får säkert kul/mysigt!
Så jag och Noel blir alldeles ensam här idag för Emma har sovit hos Julia och är där och Magnus jobbar ju.....lika bra att man vänjer sig för snart börjar dom ju skolan och då blir det ju bara jag o Noel hemma om dagarna.

Hm idag på eftermiddagen ska jag på synunderundersökning på synsam....men jag ska inte beställa glasögon där för det har jag redan gjort på nätet dom ska bara ha mina värden på ögonen, så det ringer jag in på em. Så hoppas jag får dom snabbt sen, spännande tycker jag. Behöver verkligen nya bågar......
Ja vi får se hur det går........kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar