torsdag 20 augusti 2009

GRATTIS MELVIN!!!

Emma jag lånade din bild som du gjorde....den var sååå fin!!!! :)

Grattis älskling och tusen miljoner kramar hoppas du har haften bra dag....mycket idag va?!? Först fyller man år, 7 år precis samma dag som man börjar 1a klass lite häftigt tycker jag!

Hoppas du är nöjd med dina presenter......och pengarna som du fick....du spar ju till en dator, en bärbar!!! Nu är du en bit på väg iaf.....

Vi brukar ju slå ihop kalasen, Jesper, Melvin och Emmas´eftersom dom fyller i andra halvan av augusti alla tre....så då blire det ett istället. :)


Spännande var det i skolan idag, jag var med honom en stund på morgonen....alltid kul..men inte hade han tid med mig, HAHA...Vi föräldrar fick rita/måla ett själv porträtt och sen skulle barnen gissa och kolla om dom kände igen oss..hahaha...jag som INTE kan rita men Melvin hade känt igen mig - Bra betyg ändå tycker jag!!!

Så första dagen i skolan har bara gått bra...även för Jesper och Emma det är väl lite mjukstart den här veckan för dom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar