torsdag 27 augusti 2009

Han MÅSTE vakna!!!!!!

Oj oj vad dagarna går jag hinner inte med...det är sååå himla mycket hela tiden kan inte förstå!?!?
Just nu sitter jag och väntar på att min lilla going ska vakna, alltså Noel sover som aldrig förr bara för vi ska åka till stan. Hm och inte vill jag väcka honom heller....så min plan för idag har redan spruckigt...det är tur man är flexibel!!! hahaha

Den här veckan har jag bakat bakat och bakat känns det som, var till jobbet igår med tårtor till alla mina arbetskamrater dom hade p-möte igår så då når man alla. Dom var ju så gulliga och hade samlat till present när Noel föddes så där av tårtorna.

Och i tisdags var vi till Ljusdal med Emma som spelade match där....gick bra sörrö ni 0-0!!! Sist dom spelade mot Ljusdal förlorade dom med 3-0 så tjejerna har blivit riktigt dukig, såååå kul!!! Dom har inte förlorat på 5 matcher nu......

Nej nu får han vakna måste ju åka ska ju vara hemma till halv 3 för då kommer pojkarna på bussen, hm får nog handla i morgon! Varför jag ska till stan idag är för att jag ska gå upp till min mormor Anny med en liten present och blommor för hon fyller 85 på söndag 30/8....och hon ska inte ha något kalas säger hon som vanligt, hon tycker att hon har såå trångt och vi alla är så många...men men hon vet inte på söndag får hon en överraskning!! hihi hihi
Så därför tänkte jag att jag åker upp en sväng idag och gör några ärenden samtidigt hur det nu blir.....Och i kväll blir det nog en tripp till Trönö och GRUBBE, Sune fyller år GRATTIS!!!!

Nej nu ska jag gå och kolla lill prinsen, han måste vakna!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar