torsdag 13 augusti 2009

Godnatt

Jo det har gått rätt bra med mina planer i kväll, har faktiskt fått en hel del gjort!! Så nu e det bara att fortsätta i morgon....

Besöket hos min mormor Anny var lika trevligt som vanligt....Melvin ja o Jesper den här gången fick sina pannkakor, för tydligen gör mormor värdlens godaste pannkakor!! Jag själv vet inte så noga eftersom jag inte är någe förtjust i pannkakor och sen bara får jätte ont i magen när jag äter dom så då struntar jag i det....Men hon fick i mig annat så klart man måste ju äta och fika när man är hos mormor :) :)

Jesper var ju till Edsbyn och spela fotboll....tyvärr så förlorade dom med 3-0..bättre lycka nästa gång jag vet att ni kan grabbar!!!
Och Emma sover hos sin kompis Sara kommer hem i morgon.....

Jag fick en sms o mail i vkäll om att dom har skickat mina nya glasögon såå i morgon el i värsta fall på måndag får jag dom - kul!!! Det ska bli såååå skönt med nya glasögon och eftersom det hade blivit sämre på v öga så behövs det nog....ja det är väl bara vänta och se...god natt på er alla iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar