måndag 27 februari 2012

Snart färdig

Nu börjar jag snar - snart bli färdig med mitt "´skolarbete" det känns skönt, det får bli som det blir. Eller det blir som jag vill ha det.........
Nu ska jag gå och göra kväller ska upp och jobba i morgon börjar 6.45......skulle faktiskt helt ärligt vilja vara hemma och gör färdigt "skolarbetet" nu när man är igång och har mycket i huvudet. Men jag får väl huvudet fullt med massa annat i morn kan jag tänka!!!!

Längtar efter Noel har inte träffat honom nästa något idag. Han hade inte sovit middag idag så han var super trött när han kom hem. Och då lekte han som en tok med Melvin och Nils en stund sen gick det inte lång stund så tvär somnade han och har sovit sen.
Men får väl tok mysa med älsklingen min i morn kväll då.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar