fredag 3 februari 2012

Feber Feber

Liten Noel fortfarande jätte förskyld....stackars liten!!
Så idag har vi bara myst och hur bra passar inte det med det här vädret!!!!!
Men jag hoppas att liten snart blir frisk att det går fort över.....
Men vi andra friska ännu...det tar ju lite tid innan det har gått runt här hemma vi är ju några stycken.....vi får väl se hur det blir!!!!!

Nog skulle jag föredra att åka till varmare bräddgrader nu....jag ogillar vintern liksom!!! Men den som har något gått att vänta på så väntar man inte för länge säger dom....Men det är skönt och känna att man har något och vänta på MEN....jag är så trött på den här årstiden......
Nu blir det bara mys under filten i soffan...sen blire det att försöka sova, inte min starka sida när man måste!!!! Jag börjar jobba 6.45 i morn bitti.....

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar