måndag 27 februari 2012

Måndag den tjugosjundefebruari

Vilken bra start på denna dag!!!
Kändes rätt bra i morse när man hoppa ur sängen....Skjutsa Melvin till skolan och Noel till dagmamman, stor barnen hade sovmorgon och skulle åka med halv nio bussen.
Själv så åkte jag på Active och träna en timme, kändes rätt ok förkylningen gjorde sig lite till känna tyvärr....men känns så skönt efteråt!!! Ser nu framemot Torsdagens Zumba pass.....
Sen var det hem och duscha, äta och prata lite med Anette på telefonen!!!!
Och nu ska jag sätta mig och plugga lite, det är sista veckan nu på kursen så det är en hel del som ska vara klart.
Hur det än det här blir så känner jag mig super nöjd med mig själv som har gått den här kursen samtidigt som man ska jobba, hinna med allt annat som till exempel att vara MAMMA.....allt tar ju sin tid!!!! NÖJD, NÖJD!!!!!!

Nu ska jag sätta fart....

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar