torsdag 9 februari 2012

Yeah-hoo....

Yeah-hoo vad vi var super bra idag i skolan!!!!!
Redovisningen klar - Check!!........alltså den första redovisningen, men det är så himla skönt och känna att man blir klar med något!!!
Sen jobbade vi på som bara den, nu är vi klar för nästa redovisning nästa vecka. Och det är en jobbig en den handlar om Dödshjälp!!!! Kommer nog skapa många diskussioner.....
Så dagen känns bara bra faktiskt och bästa av allt är att JAG är ledig nu i 5 dagar.....ja jag vet att dom går fort men nu ska jag göra massa roliga saker, nyttiga saker och bara ingenting och när det är dax för att ge sig iväg så ska jag till SKOLAN och till mina underbart roliga kurs kamrater!!!!!!! Hoppas verkligen bara att jag inte åker på någon förskylning, har varken tid eller lust!!! Dom är ju lite halv krassliga här hemma så vi får se hur det blir!!!


Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar