måndag 6 februari 2012

Super BRA Måndag

Grattis Emma du fixade det!!!!
(och det visste jag ju att du skulle göra!!!)

 Bilden har jag lånat från Emmas blogg

Tänk att jag är så himla glad för din skull att du fixa matte kursen, så himla bra jobbat!!!
Jag är så stolt!!!!!!
Nu slipper du ha det där hängade över dig, NU är det över!!!
Jag kommer nog gå runt och se bara så där fånigt glad ut ett tag för jag är så lycklig :)


Själv har jag jobbat i helgen och det har gått bra, synd bara att helgerna går såg så fort. Vips så är det Måndag igen. Den här veckan jobbar jag inget på FG jag ska bara gå i skolan i två dagar annars är jag ledig...jag ska inte till FG förrens den 18/2, jag är bara skolflicka nu.
Noel är fortfarande förskyld, snorig som aldrig förr!!!! Så han blir hemma i morgon också så får vi se sen.

Men glad är Noel ändå:)

Själv skulle jag nog behöva plugga lite granna i morn, svårast att komma igång - Phu!
Men först så blir det en sväng in till stan på lite "äventyr", haha så får vi se hur det går och hur det känns....bäst att det känns bra nu Jannice eller inte, för känns det bra så blir det du som får tjata på mig tänker jag!!! haha :)
Det ska nog ordna sig känns lite gruvsamt så här just nu men lika bra och smida medans järnet är varmt - för det här ju det här jag vill, bara jag får ihop det med allt! Men det ska gå!
Ja ja vi får se hur det går....
Sen ska jag på utvecklingssamtal med Emma på skolan (cfl) Så så ser min dag ut morn, lika bra jag kryper ner nu så jag får sova lite granna i allafall förhoppningsvis.

Kram Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar