torsdag 23 februari 2012

Bara 2 dagar kvar!!!!

Tänk att jag bara har två dagar kvar på min kurs!!!
På torsdag 1 Mars så ska vi lämna in allt...och då ska det vara klart - HJÄLP!!!
Hur ska jag hinna det??????
De kommer kännas jätte sorgligt att inte träffa alla nya människor o vänner man har fått varje vecka, det har ju liksom varit en ljuspunkt tycker jag.
Nu måste man leta sig en ny ljuspunkt...

Nu hoppas jag bara att jag ska bli från min förskylning så jag kan börja träna igen. Jag har ju fått sådan gräslig rethosta - som vanligt!!! Och jag känner att det sitter kvar i luftrören...så jag får nog vänta till över helgen med att träna, siktar in mig på måndag!!!!
I morgon blir det mys hemma med lill grodan innan jag ska iväg och jobba kväll, sen ledig helg. Helgen är fullspäckad men inte för mig och det känns ju skönt!!! I morgon kväll ska Melvins lag spela match i Ljusne och jag jobbar tråkigt då men så är det ibland. Sen ska troligen Magnus bort på Lördag kväll...fira 40 åring!!! :) Och på söndag åker hela grabb högen till Uppsala på elitserie Match i innebandy, Storvreta-Umeå det det blir säkert jätte kul för dom. Det är med Melvins lag dom åker!!!
Och jag ska bara ta det lugnt och mysa med stor och liten (Emma o Noel) som jag har kvar här hemma!!


Bilden tagen i sommras någon gång!!!

Kram Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar