tisdag 7 februari 2012

Tro det eller ej.....

Då har man varit iväg första svängen idag....och den gick till...tro det eller ej.....


...förstår...det är svårt och tro det, det har jag också!!!!
Blev mött utav en coach (lär behövas), Hannah hette hon och vi gick igenom både det ena och det andra såsom aktiviteter, hälsa, intresse, mål osv. Sen fick jag en rund tur runt själva lokalen....ja ja det blir nog bra det där för NU ska JAG tänka på mig själv ett tag, rätt nice va?!?! Haha jag behöver nog rätt mycket pushning ja....men värt och försöka för nu måste jag för jag vill ju!!!!!!
Ska dit på måndag igen, då får jag hjälp utav Hannah och komma igång...måste ju se hur allt fungerar också ju, jag som är oteknisk!!!!
"Ja nu Janncie får du ta fram stora pek pinnen och styra upp mig...har hört att du är så duktig och är tränar nästan varje dag"...hihi hemlig källa minsann :) Kram påre iaf och kom ihåg Pushning!!!!

Nu ska jag ladda om för att åka in till stan för att gå på utvecklingssamtal med Emma ...sen ska det bli stor ryck här hemma...oj visst ja - ja skulle ju behöva plugga också....himmel också hur ska man hinna med allt????????

Kram så länge :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar