torsdag 1 mars 2012

Vilken fantastisk Dag det här har varit!!!

Sista dagen idag på kursen som jag har gått.
Jätte tråkigt tycker jag skulle vilja fortsätta....och så tråkigt och inte
träffa dom helt underbara människorna som jag har gått med varje vecka!!!!
Så det var en vemodig dag kan man lugnt säga.....men vi har haft en super dag.
Jag var sist ut med min redovisning och den gjorde jag idag, hade nog önskat innerst inne att jag hade fått sluppe....Jag HATAR sådant där. Men så är jag envis också såg jag gjorde det, jag gjorde det!
Jag redovisa mitt ord som jag hade som ett ord i min ordbok som vi jobbat med, och det var TILLIT och det är ett ord som ligger mig varmt om hjärtat.
Tydligen för min lärare också för hon började gråta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så det blir ett minne för livet vill jag lova.
Jag känner mig super nöjd i alla fall.

Sen efter lunchen så kom det ett par killar från "guldkornen" och sjöng  vackert för oss, det var så himla BRA jag kan säga med stor säkerhet att inte ett öga var tortt!!!
Vilka fantastiska människor.....
Det kundet inte bli ett bättre avslut på den här kursen. Sen hade vi lite svårt och slita oss från varandra, jobbigt.
Det slutade med att jag, Anette och Camilla gick på Furan och fika och satt och surra lite.
Också måste jag säga att vilket fantastiskt väder vi har haft idag!!!

I kväll har jag varit på Active och dansat Zumba men Jannice och Carina.
Det är ju såå kul tycket jag....
Så måste vi i väg fler gånger, men i morn eftermiddag blir det ett pass i gymmet med tjejerna!!!!!

Nu ska jag slänga omkull mig i soffhörnet en stund och smälta denna dag och det blir nog ett avsnitt av "Heart of Dixie" som den super tv serie nörd jag är!!!



Kram Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar