tisdag 23 februari 2010

Se framåt.....

Det var ett tag sedan jag skrev några rader....har inte haft lust och tiden har liksom inte heller funnits....förstår inte varför tiden ska vara så "knapp" hela tiden - DEN RÄCKER INTE TILL!!! Och inte vet jag hur jag ska göra för att få den att räcka till....tåls att tänka på hörini!!! Är det någon som kommer på hur eller varför inte det är kanske någon som redab vet hur man gör för att få tiden att räcka till!!!!!!!!!!!!! HÖR AV ER I SÅFALL - SNÄÄÄÄLLA :)
Noel på ävtentyr...för en äventyrare det är han det vill jag lova!!!!!
Och hur glad som helst är han när det är BUS på gång....spännande tycker han ja.....mamma
tycker inte det alla gånger...hihihi

Men ibland så blir det tokigt...-" hur har jag kommit hit mamma???? Jag tar inte mig härifrån hjälp!!!!"
Ja där hamnade han idag vet inte hur han gjorde men lyckas det gjorde han men det blev knivigare när han skulle därifrån så då fick mamma hjälpa!!!
.....ja som jag sa så har lusten försvunnit har inte lust med någonting.....sååå jobbigt bara vad och varför det vet jag inte....så man måste väl försöka ta sig i kragen så man kommer upp till vatten ytan igen...... i morgon ska jag iväg till "frissan" men jag ska bara klippa topparna men bara det känns ju skönt sen åker nog jag och tränar måste komma igång igen, haft en djup svacka.....få se om Anette kommer med.....Mmmmm....snart är det helg igen vad veckorna går fort helt otroligt, ska man ju iväg och jobba en sväng snart igen då....gruvsamt men har ju gått bra när man kommer dit.....så här på sportlovet ska jag jobba två dagturer oxå jag har ju bara jobbat kvällar än så länge!!!! Men jobbar med en utav mina gamla "vapendragare" Ingela så det ska nog gå bra det!!! Nej nu får man se framåt...man vet ju att våren trots allt väntar på att få göra entré...och som den är VÄLKOMMEN!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Jobbig tid vi har framför oss nu innan det blir vår....men tur är ju att solen tittat fram i 3 dar nu....så himla skönt!!

    Va stor han blitt Noel,ja hinner ju inte mä!! Vi måste nu ses nån dag!!
    Kram kram o ha de gött : )

    SvaraRadera
  2. Vadå stor?!?! Kan inte förstå riktigt ja :) haha...jo men visst här går det fort och vem hinner med, ja inte vet ja!!!! Ja vi måste ses någon dag verkligen.....vi måste dona till det....Kram kram så länge

    SvaraRadera