lördag 27 februari 2010

Det rullar på.....

Åh vad glad jag blev när Peter Jöback gick till finalen till Globen i Melodifestivalen!!! Jag bara älskar Peter Jöback och hans MUSIK!!!! Och jag tyckte även denna låt var helt toppen, "HOLLOW" jag håller tummarna ja.....

Annars vad har hänt?!?!
Jag var in på Erikshjälpen idag och kolla runt lite fick tag i lite små grejor....såå kul tycker jag! Även Emma handlade lite smått.....
Skjutsa Melvin på kalas till Max....sen var grabbarna här hemma och såg "SUIF"Pingis tävlingar, Emma åkte iväg på em för hon skulle på tjejfest!!!!
Och ikväll har jag hejat på Peter Jöback och Charlotte Kalla, ätit tacos - MUMS!!! sååå gott =) och nu ska jag njuta av en Baileys och krypa upp i soffhörnet en stund innan jag tassar vidare till sänghalmen.....
P.S......."jag jobbade igår ikväll igen...och det gick bra...tror jag och det känns rätt ok nu och gå och jobba man kommer in sig mer o mer"
KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar