söndag 14 februari 2010

Happy Valentine

Alla Hjärtans Dag....är det idag...hoppas alla haft en underbar och kärleksfull dag!!!!
Jag och Magnus fick en underbar ros av våran älskade Emma idag....KRAM på dig och ett stort TACK jag blev så glaaaad!



Noel och jag har varit ut på promenad idag.....som slutade på jobbet...började känna av skavsår så då tänkte jag att det var ingen idé att gå någe längre.....så Magnus och Jesper hämtade upp oss där när dom kom från Trönö o Rockskola......Men såååå underbart väder hade kunnat gått hur såå långt som helst - Jag hatar mina fötter!!!!
Sen blev det Våfflor med blåbärs sylt och grädde...yammi!!!!! Men blir såå mätt på engång....
En bra dag alltså.....lysande.... men tyvärr så börjar jag bli förskyld!! Vill INte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar