söndag 28 februari 2010

11Månader

Huvvevärk har jag usch och fy!!!! Sååå in i Norden...ve och fasa!!! Måste nog tassa till sänga snart och soooova!!!
Haft en bra dag med barnen, det har varit sååå lugnt och skönt här hemma alla har poat med sitt och nog bara tyckt det varit skönt att vara hemma!!! Jesper var iväg på Rockskola en sväng mitt på dagen....sen var ju han och Emma och träna fotboll i DINA hallen, på konstgräs...rätt läckert med den såå gröna fotbollsplanen där inne och all snö utanför!!! Men ändå...en skönt dag!!!Det är väl så söndagar ska vara eller?!?! Bara det att sitta och äta frukost tillsammans i lugn, ro och bara sitta små prata det tycker JAG om...när alla är samlade!
Usch vad veckorna/helgerna går fort nu är det Måndag igen i morgon.....och 1 MARS =) Noels månad....om 31 dagar blir han 1 år!!!!! Så Grattis lill prinsen till 11 månader....puss...puss...puss! Vart har det här året tagit vägen...är det någon som vet så tala gärna om det för mig för jag vet inte!!!!!
Nu tassar jag vidare.....ja ni vet vart!!!!


Morgon humöret på topp!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar