onsdag 10 februari 2010

KänguruBarn

Godingen.....
Så här skulle lilla Noel ligga då skulle han må bäst....tror jag =)

Jobbig dag...det har inte varit "lill Trollets" bästa dag precis....mest ledsen och arg hela dagen. Står och drar mig i byxorna och skriker "mama" "mama" heeeeeeeeela tiden, enormt mammig säger dom, jag vet inte men jobbigt är det, han skulle nog ha blivit känguru bebis istället tror jag och legat i mammas ficka på magen......tror ev att han kanske håller på att bli förskyld han brukar vägra äta då så som han gör nu...så vi får väl se hur det blir. Också får vi hoppas att den här värsta värsta "mammig" heten avtar snart man blir helt slut ska ni veta, men när man är som tröttast och man ser på "lill Trollet" för ett ögonblick så glömmer man för en stund för att han är bara såååå himla gosig......Puss på dig.

Nu ska jag gå och smaka på Kladdkakan som Emma gjorde i kväll den ser hur go ut som helst så jag måste bara...borde inte men jag MÅSTE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar