söndag 7 februari 2010

Första jobbar kvällarna

Den här veckan har mest bestått av huvvevärk....inget vidare....jag blir galen på all huvudvärk jag har...men den här veckan kan jag förstå varför kanske jag har haft huvvevärk...det har varit så himla mycket + att jag skulle iväg och jobba för första gången på 14-15 månader....rätt mycket spänningar och funderingar och då är det kört på engång! Så jag har känt mig rätt vissen den här veckan....men hoppas det går över snart man får se framåt!!!!

Ja då har jag gjort det....jag har varit och jobbat två kvällar!!! Fattar inte....det bara snurrar i huvudet på mig, så mycket nytt, nya människor och jag helt ovan känner mig som en PRAO....ja tycker inte om att jobba och inte har riktigt koll på läget....jag blir så frustrerad - JAG VILL HA KOLL!!!! Men det känns så skönt att jag har gjort dom här kvällarna nu som jag har gruvat mig för det!!!! Och jag tror att det gick bra det kändes rätt OK ändå, det sitter ända in i benmärgen på en men det tar väl ett tag tills man får någe flyt på det hela ( och det vill ju jag ha med det samma helst). Fast mest synd om det var nog dom stackrarna jag jobbade med....hahaha...ha en sådan vims höna med sig, inte lätt inte lätt. Nu får jag ladda om till nästa fredag/kväll.....men jag ska visst på någe möte på måndag också i några timmar......=)

BVC var vi på en dag den här veckan oxå Noel växer som han skar trots att större delen av hans kost intag är GRÖT men tydligen växer man bra på det!
Tänk nästa gång vi ska dit så är det på 1ÅRS koll....vart har tiden tagit vägen fattar inte vad fort det har gått!!! Men det är 2 månader tills vi ska dit så det är ett tag tills han fyller 1 år ändå!!!
Den här helgen har gått så fort...visp så är det Måndag igen i morn....igår var vi handla lite Melvin var hos Max, Jesper var hos Martin och vi skjutsa hit o dit, för sen till kvällen skulle Emma till Oskar som hade fest för sina klasskamrater....hämta henne sen på nattkröken och det blev ju jag det för Magnus han kunde ju inte köra han, för han hade råkat tagit sig en jäkel!!!! Uträknat...el?!?!? Ja ja hur som helst så gick det bara bra.....
Idag söndag har vi bara varit hemma Isaak kom till Melvin och Magnus och Jesper har börjat skottat av taket....vilka mängder snö helt otroligt...så nu har vi så himla mycket snö här utan för så vi inte tar oss fram riktigt men Magnus ska ta traktorn och ta bort det i morgon!!! Tack och lov...hörde någonstans att det skulle komma mer snö till veckan kan det vara sant? Finns det mer snö, vart kommer dessa snö massor ifrån!?!?!
Jag längtar till våren o sommaren så är det bara.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar