tisdag 9 februari 2010

Längtan

Jag längtar efter solen,värmen och sommaren....men jag längtar även efter VÅRsolen, när solen börjar värma och det börjar droppa från taken....haha i år lär det droppa rejält från alla tak!!! Just nu känns det som det inte finns någon ände på detta snöande...bara kommer mer o mer. Hur mycket finns det?!?!?!
Annars är jag rejält trött på min huvudvärk dag ut och dag in....Blääää och Usch!!!! Så man blir ju lite hängig när det ska vara så....men jag ska ta mig i kragen och ge mig ut i skidspåret igen, jag har ju inte åkt någe skidor sen jag gjorde min prakt vurpa.....har varit rätt stilla sen dess måste jag erkänna men kan nog bero på snöväder, snöväder, kyla, huvudvärk....ja man har ju alltid något att skylla på....men ska bli ändring på det nu igen!!!....3 månader hur ska man hinna få någon ändring på det....hua ligen, man jag är glad åt liten ädring åt rätt håll ja =)
Nu ska jag nog gå och kolla lite på tv iallafall för nu sover alla och Magnus är fortfarande på jobbet och då har jag ju tvn helt för mig själv en stund.....så då gäller det att passa på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar