onsdag 24 februari 2010

Guld

Vilka guldhjältar, vilka grabbar helt otroligt ett GULD till idag!!!!! Nog är man stolt att vara svensk en dag som denna.......

Min dag har också varit rätt bra började med åka till min braá frissa man blir alltid glad när man kommer dit och man känner sig välkommen på riktigt liksom....så hon putsa på kalufsen lite då...sen åkte jag och träffa Anette för ett tränings pass sen blev det behövlig pratstund över en kopp kaffe...eller två koppar kaffe menade jag vi hade mycket att babbla om och det är såå skönt att bara få prata av sig lite i lugn och ro!!!!! Sen åkte jag och hämta grabbarna som slutade skolan och sen hem till en hektisk eftermiddag....mycket och göra och Emma och Jesper skulle vara ute på flygstaden till kl 18.00 för fotbolls träning...och en jätte jätte trött Noel Phu!!! innan vi kom iväg men det löste sig det också och i TID kom dom oxå!!!!! Inte illa pinkat...:)
Nu ska jag gå och göra mig ännu kopp te...fryser såå och krypa under filten en stund...sen blir det sängen och det är ju bara sååå underbart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar