onsdag 22 juli 2009

Överlevnad

Jag överlevde klippningen....det känns jätte bra!!!! Och nu har jag lovat mig själv att bli bättre på att gå till frissan klippa mig iaf ca var 10 vecka...men nu ska jag tillbaka redan nästa fredag!!! Jo det är sant...hon, frissan Carolin ska jag göra mitt hår ljusare!!!! Och jag som varit mörk sååå länge det ska bli kul, KUL med något nytt känns som jag behöver det nu!!! :)

Men först idag så var vi till Hudik fram och tillbaka bara och hämta NOEls pass...och hur söt får man vara på sitt pass igentligen?!?!?!?? Ur gullig....men så är han min också, älskar dig lilleman!
Och lilleman mår bättre idag så det går väl åt rätt håll då iaf....skönt.

Nu ska jag gå och sova för i morgon ska jag upp och göra klart tårtor....för Emma ska ha tårtkalas för mormor o morfar och farmor o farfar och "Tant" Anny för i morgon är det ju EMMA-dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar