lördag 25 juli 2009

Baltic Queen - Tallin


En go plutt så är det bara!!!


Ja då var det packat och klart, nästan iaf!!!!
Ska bli skönt att komma på bort ett par dagar igen....skönt att slippa laga mat bara!!! I Like.....
Hoppas på skapligt väder och inte så mycket blåst då, bra är ju att man ändå ligger ner när man är ute på havet eftersom de é på natten....om nu inte man är en party prisse och tänker vara uppe tjoa hela natten. Men de är inte jag....Jag lägger mig så nöjt med Noel jag och resten av barnaskaran :) så man é pigg till frukost, MUMS! Och sen ut och upptäcka/se Tallin "alla" säger ju att det är så fint där...så nu ska vi se det med egna ögon om det är så!
Var in till stan och köpte droppar idag....så nu får vi se om det lugnar ner sig igen med den lilla magen.....skönt för honom om det gör det iaf för det måste vara jätte jobbigt när man inte kan komma till ro för magen och liten och inte kan tala om hur det är......men hoppas att allt blir till det bästa igen!!!!

Annars sitter jag och väntar på att Emma ska komma med en buss som går från Bollnäs 00.15, hon och några kompisar har varit dit och kollat in för det var visst crousing där.....det är ju kul om det är fint väder tycker jag så vi får se hur vädret är på onsdag om det bär av till Rättvik...Magnus har en en önskan att åka dit på crousing i år igen, har varit dit i några år och det är faktiskt rätt häftigt sååååå mycket folk - vilken folkfest, otroligt!!!!
Och så MÅSTE jag ju säga GRATTIS på namnsdagen till Jesper för i morgon är det ju JESPER!! Grattis, grattis ,grattis.....

Så nu blir det inga inlägg på några dagar igen men när jag är tillbax så blir det väl lite bilder från Tallin och Baltic Queen.....hare så länge!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar