onsdag 1 juli 2009

1 Juli

Tänk att det redan är JULI...och Noel är redan 3 månader det är inte klokt. Kom på idag att man ska ju skicka in papper till skatteverket om anmälan om barnets namn...har alldeles glömt bort det! Men ska ta mig i kragen och fixa det. Jag som tycker det är svårt att komma på vad bebben ska ha för tilltalsnamn mycket mindre komma på fler namn...måste man ha ett mellan namn eller?!?! Vad har man dom till egentligen?!?!

Ska ta mig en funderare jag, just nu rör det sig bara en massa namn i huvudet på mig det ska ju passa till NOEL också inte lätt!


Måste nog införskaffa en hängmatta ...



Problemet är att jag har ingenstans att hänga den...men såg någonstans en ställning som man hängde upp den i får nog kolla upp det för det skulle vara mysigt att ha en barnen gillar den som farmor och farfar har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar