fredag 31 juli 2009

Bvc och gott Sällskap!!!!

I dag Torsdag så var det dax för BVC besök igen....väga och mäta bara!!!! Och växer gör han ju så maten räcker ju än så länge åt honom....skönt tycker jag!
Sen var jag hem och hämta Melvin och Jesper och sen bar det av till min vän och arb kamrat Jannice och hennes barn Johanna och Johan så vi tillbringa eftermiddagen där. Timmarna går fort när man har trevligt sällskap - och tack för gott fika!!!! hi hi hi, jag tror Johan och Melvin stoppa i sig en hel sockerkaka själva....lite hjälp av Jesper och Johanna kanske......
Jag hoppas vi ses snart igen gumman vi måste bli bättre på att ses så det inte går såååå långt mellan gångerna....
Och inga bilder har jag från idag för JAG åkte ifrån kameran det är inte klokt!!! Ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar