fredag 24 juli 2009

Goa Vänner

I dag började det med att "Kattis" och hennes "lilla" familj kom upp och sa hej då för dom skulle åka hem till Uppsala igen.....deras dotter Freja är jätte tokig i katter så hon trivs bra hos oss! Det är alltid lika trevligt och träffa dom för dom är såå gulliga....
Sen när dom hade gått så fick jag ytterligare besök....utav "Städ" Eva som jag kallar henne, hi hi hi, Eva hon städar på jobbet!!!!! Så då kom hon upp på lite fika, kul tycker jag! Och hon hade fått en sååådan fin rund mage!!!!! Jaaaaaa, hon ska ha en bebbe i September hur mysigt som helst, och det är hennes första så hon har ju ALLT framför sig...hmmm lite avis blir man ju fast man har en liten lilleman här hemma, tiden går ju såå fort jag blir tokig!!! Hoppas allt går bra för dig iaf och jag ser framemot att få "snufsa" lite sen..... och sen - ha ha ha när du skulle åka gud vad det tok regnade helt otroligt bara öste ner att det kan komma så mycket regn på engång....är trött på allt regn nu vill ha sommar och sol igen!!!

Min lilla Lilleman har inte varit så kul i natt vet ej vad det har varit man han kommer inte till ro något som stör...det är nog magen kan jag tänka ...måste nog åka på Apoteket idag och köpa nya magdroppar och börja med dom igen, det är nog säkrast, börja där iaf för det är inte likt Noel det här så det kan ju vara för att han inte fått dropparna på någon dag nu!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar