torsdag 23 juli 2009

EMMA


Grattis Grattis EMMA för idag är det ju Emma dagen!!!!!
Så idag var det Jordgubbs tårta dax....som vanligt den här dagen :)
Mormor, morfar, "Tant" Anny, Farmor, farfar och Emma kompis Kicki kom och fika!!!!!
Och på Kvällen kom Magnus barndoms kompisar Kattis med sin fam och Liselott upp och sa hej för dom är "hemma" här i Hamre nu, brukar komma en sväng på sommaren bor annars i Uppsala...(alltså dom bor i här uppe i vårt Hamre första huset du kommer till när man kommer uppför vår "bygata") dom é jätte gulliga! Synd att det inte blev någon bild idag, kanske blir en innan dom
åker hem ....
Fick idag min jack/kavaj som jag skickat efter, en grön!!! Ha ha ....men den var helt ok fick tag i den på rea på H&M...lite läckert med lite färg faktiskt. Magnus och Emma säger jämt att jag ska ha kläder med lite färg...för om jag bestämmer själv så blir det gärna och ofta svart och vitt! :)
Men det är ju snyggt det också, eller hur?!?!
Usch...i morgon måste jag väl börja fundera på att börja packa för på söndag åker vi ju och eftersom jag ska packa åt några st så tar det ju ett tag....måste kolla om allt é rent annars måste jag ju tvätta imorgon oxå...ha ha, det gör jag ju jämt ändå så det spelar ju ingen roll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar