tisdag 21 juli 2009

Gruvsamt!!!

Gruuuuvar mig inför i morgon när jag ska klippa mig...kommer inte kunna sova i natt!!!
Vill att det ska vara gjort nuuuuu......
Får hålla mig syssel satt i morgon...så det blir nog en tur till Hudik och hämtar Noels Pass!!!! för snart bär det ju av till Tallin. Det ska bli kul att åka dit, alla säger ju att det är så fint där så nu ska jag/vi kolla in hur det verkligen är!
Vi åker med Baltic Queen det är en rätt så ny båt så det lär vara rätt fräscht där tycker jag!!!

I dag har jag bara varit hemma nästan, Noel har inte varit så pigg det är något som stör, magen tror vi. Vi andra har också varit lite knasig så det är väl någon slags sommar sjuka tänker jag! Emma däremot har varit till Gävle och förlustat sig...varit på rea, hon är en fena på att hitt snygga grejor på REA!!!! Hmm skulle också vilja ha lite nya grejor...som alltid kanske, men byxor behöver jag verkligen......får fundera på det.....
Ska nu gå och sova vill gärna att det ska vara åtminstone Onsdag kväll nu så det var gjort.....klipp mig alltså....så i morgon kväll får vi se om jag överlevt eller inte!! Bye Bye Bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar