söndag 3 maj 2009

Varmt o skönt!

Vilken härlig helg vi har haft, helt underbart!!!
Jag älskar MAJ månad....

Den här helgen för 16 år sedan flyttade jag hit till Hamre...och då var det lika varmt och skönt kan jag tala om.....och tänk vad tiden går fort kan inte fatta att det är så många år sedan jag/vi flyttade hit, de kan man inte tro!!
Känner mig lyckligt lottat som får vara hemma den här vackra tiden och med en bebis helt otroligt gäller att ta vara på tiden.

Noel är alltså 1 månad nu och han är helt underbar, älskar dig lille mini Son!

Tänkte på en dag vad mycket dom ska komma på och lära sig, bara en sådan sak som vad man har armar och händer till och känslan när den lille bebisen ser en i ögonen och ler för första gången går inte att beskriva finns inget som är sååå underbart!

Noel har börjat "prata" och han ler så fantastiskt underbart, man blir så varm i hela kroppen och så lycklig så man kan börja gråta...älskar alla stunder med dig Noel!


Vi övar också nu på att du ska tycka om att åka/ligga i vagnen och du har blivit jätte duktig, för du vill ju helst ligga nära mamma el pappa!

Och för övrigt här i Hamre rullar allt på...alla har sitt och stå i! Mycket fotboll kan jag säga och mer blir det framöver kan jag tro. Känns skönt och kul att man är ledig den här sommaren och kan följa alla matcher som barnen har och det blir många eftersom alla tre håller på!!
Vi får hoppas på en varm och skön vår/ sommar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar