torsdag 28 maj 2009

Melvin kom hem!!!

Ja som ni nog förstår så har Melvin inte kommit hem ännu....
Han fick operera sig igen i Tisdags kväll, det var en infektion i magen så dom fick ut jätte mycket gegga/var ur magen, allt som allt ca 2½ dl!!!!!!
Inte undra på att ungen hade ONT det måste ju ha gjort fruktansvärt ONT, inte undra på att han inte ville upp och gå, äta och dricka. stackars barn.
Men nu är han mycket piggare känns som det går åt rätt håll nu iaf, hoppas nu han får komma hem snart...

Noel som växer och växer gud vad fort det går...man hinner med! Han har bara liksom bara hängt med den sista veckan han men oj vad det har hänt saker med honom...han hänger med på helt annat vis, "pratar" och står i och är mycket mer nöjd längre stunder men så börjar han bli en knubbis också, många goa härliga veck!!!! hi hi hi
Men hjälp vad mysigt det är!!!!!!

Idag när vi var upp till Melvin i Hudik så somnade han och Noel tillsammans i sängen, det var bara ur gulligt...det känns i hela kroppen då kan jag säga.

Nej nu måste jag gå och sova måste nog upp och åka och inhandla lite grejor till Söndag/konfirmationen...det blir lite mat och fika efter kyrkan...tack vare all hjälp jag får av mamma, svärmor och min pigga mormor Anny annars hade det inte blivit mycket nu när det har varit som det har varit med allt.
Så ett stor Tack till er ni är bara Bäst!!!!!
Man vill ju att det ska bli en bra dag för Emma på söndag trots allt, en dag att minnas!
Sen blir det nog en tur till Hudik igen tänker jag det och då följer åtminstone Jesper med, Emma hade något annat på gång i morn em tror jag...
Ser fram emot den här helgen, det ska bli varmt säger dom som vet - härligt sörrö!!!!
Så vi får väl tro på det då va?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar