tisdag 12 maj 2009

Stor Vinst....

Jag är så glaaad...
Emma spela match mot Stugsund ikväll....
......och dom vann med 6-0!!!!!!!
Dom spelade jätte bra alla tjejer...dom spelade ju som ett lag och se då fick dom till det, stor slamm!!!! Hoppas det kan få fortsätta gå bra den här säsongen, det är dom värda dom här tjejerna och det kanske de gör, nu vet dom ju att dom kan!!!!!!!!!!!!!!!
Så det var värt varenda sekund att stå och frysa på Borg ikväll kan jag säga.


STORT GRATTIS TJEJER!!!!!



"Emma"

Och man får väl säga grattis till Svergie som gick vidare till finalen i "Eurovision" med vår Malena Ernman och "La Voix" i kväll, kul och se hur det går på lördag då finalen är!!!!Jag vet inte rikigt vad jag tycker om den här låten, har inte bestämt mig ännu och kommer nog aldrig göra det heller men jag hoppas det går bra på lördag iaf....


När jag ändå håller på att Grattulerar allt och alla så måste jag säga GRATTIS till min lilla Noel som är 6 v idag!!! Fy vad tiden går fort det är inte klokt.
Så då kan man säga att vi fira det med att äta lunch på "Quling" idag, det är ju sååå gott med Thai mat - mums!! Vi åt nämligen lunch där den dagen Noel är född också :) :) Och det var så mysigt för vi kunde sitta ute äta för det var rätt skönt ute då...mmm härligt!
Nu ska jag gå och sova och drömma sött om sommaren, värme, apelsinsaft och Marie kex!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar