måndag 25 maj 2009

Grattis

Grattis Grattis till mig själv som fyllde 35 år idag!!!!!
Det blev inte mycket eller inget alls firande, jag åkte upp till Hudik till Magnus och Melvin och blev kvar där rätt sent. Svårt att åka därifrån....
Sen när jag kom hem skulle jag stanna till hos Svärmor för jag skulle få lite mat i mig...och där är Emma och Jesper oxå dom sjunger för mig och Janne spelar också fick jag lite paket - Kul!!!
Jag blev jätte glad det blev ju lite firande till slut iaf.

Jag fick en present från Magnus också som han hade sagt åt Emma och "farmor" att köpa till mig från honom..... Jag fick ett par skor, vita puma skor som jag sååå länge velat ha!!!! TACK ÄLSKLING!!!!

Av Emma fick jag ett present kort på Lindex och av Jesper fick ett jätte fint ljus med fat ( jag älskar ju ljus) också hade han köpt en jätte fin typ lyckta från Melvin....tack tack ni e så gulliga som kommer ihåg mig!!! och det är ju alltid kul med presenter fast man är vuxen, eller hur????
Man blir ju rörd jag har ju nu fått jätte mycket presenter, jag fick ju kläder av Svärmor i lördags också när vi var på H&M.
Sen har jag ju slagit ihop mitt kalas med Emmas konfirmation på söndag så för hoppningvis så blir det llite kalas då och hoppas Melvin är hemma och mår bättre.

Idag när jag kom så var han rätt pigg fast han hade ont!!!
Hur som helst och hit och dit idag så kom det en läkare och kände på hans mage blev skickad ner till röntgen och ta ultraljud på magen för så där ont som han har ska han inte ha efter så lång tid efter operation....och mycket riktigt så hittade dom något som förmodligen är en infektion...så i morgon ev så ska dom operera igen.......så han blir bra någon gång!!!!!!!!!!!!
Så jag åker dit tidigt i morgon bitti så får vi se vad som händer, något måste ju hända snart så han blir pigg och får komma hem. Ligga sådär och ha mega ont när man är så liten det är ingen hit.

Vilket härligt väder det har varit idag, vill ha mer!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar