torsdag 7 maj 2009

Fy vad det är tjatigt med förkylningar!!!
Det är inte länge sedan hela familjen var förkyld, nu är det här igen!


Emma har/är och nu är det små killarna ( Melvin & Noel) som råkat ut för det....
Noels första förkylning...ja eller han är väl mest snorig men ändå...det är ju så "ynkligt" när dom är sååå små!!!! Stackars mammas lilla prins (ar)!
Och Melvin ropade här i kväll att -" Mamma jag är nog frisk nu!", så han kände sig väl bättre då tänker jag. Skönt om det går över fort, vill vara frisk nu, hela familjen.


Värst av allt var att det "smälde" till bak i min rygg ikväll och jag kan knappt röra mig nu, det gör sååå ont! Det bara kom liksom, jag blir tokig jag hatar att ha ont i ryggen. Hoppas att jag är bättre i morgon, annars blir det en jobbig dag - FY!


Lilla Noel växer ( säger dom?!?! jag vet inte... hi hhi hi), han är så glad, ler och "pratar" det är så underbart, är så glad att han är här hos mig/oss!!!!!! Det känns perfekt med en liten sladdis han kommer bli så ompysslad av alla, han är vår lilla mini kille som vi alla älskar så mycket!
Och Noels lilla goa mage känns nog bättre nu också sen vi började med Minifom droppar härom dagen...han är mycket nöjdare på em/kvällarna nu än vad han var tidigare så lilla magen spökare nog inte lika mycket nu och det är skönt, så jag tackar GUD för Minifom droppar!!!
Man blir liksom nöjdare själv också när Noel slipper ha så jobbigt med magen....


Tänk att det är alldeles tyst här i huset endast jag är vaken!!!
Skönt när man får en stund för själv så jag passar på att surfa runt lite, det blir inte lika ofta som jag gör det nu. Har suttit och kolla på trädgårds möbler, måste ha nya eller vad då nya... vi har ju inga alls! Men det är så svårt, köpte ju i fjol men fick lämna tillbaka dom för färgen lossnade efter någon vecka ute!!!!!!!!!!!!!!
- Och hur kul är det?!?!!?
Så man känner sig ju lite blåst då, så nu känns det lite jobbigt när man ska köpa igen!

Ja, ja det ordnar sig säkert nog om det nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag är bättre i ryggen i morgon. Kram på er alla från mig.



"Prins Noel!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar