lördag 12 september 2009

Veckan som varit

Veckan som varit...vad har hänt?!?!
Inte så mycket....
Varit på 2 fotbolls matcher...tjejerna förlorade mot Bollnäs och grabbarna spelade 1-1 mot växbo, det var deras sista match, tjejerna har 2 matcher kvar.
Annars har jag väl försökt fått något gjort här hemma...och det går si och så kan jag säga...haha...men jag jobbar på det.
Varit en sväng till mormor har jag varit, igår var jag sväng på stan med Jannice sen tog vi lite kaffe hemma hos mig och en pratstund :)
Alltid lika trevligt vännen!!!!
Jag/vi kommer nog på söndag eftermiddag en sväng till dig vi :)

En cykeltur och lite promenixar har jag hunnit med så lite har jag fått gjort iaf.....

Nu har jag stekt en massa pannkakor till grabbarna här hemma + Jespers kompis Martin och det är inte lite pannkakor man får göra när grabbar ska äta!!!!!
Det var tur att Emma och hennes kompisar sköter sig själva...dom har sovit nere hos farmor o farfar inatt....farmor o farfar är på semester - Rhodos! Så då brukar tjejerna passa på att vara där när dom är borta....tjejerna skulle precis äta frukost!!!!

Ockå måste jag ju säga Grattis till Eva som fick en liten pojke häromdagen...
och till Tomas o Camilla som fick tvilling pojkar igår!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar