söndag 27 september 2009

Grattis Älskling!!!!!!

Gud så trött jag är...måste verkligen gå och lägga mig!!! Ska ju upp och träna i möra jag med Anette.....behövs verkligen....och skönt ska det bli ska ni veta!!! Men då måste man kanske sooova......men det är ju så tyst och lugnt här nu alla...nu menar jag alla sover!!!!!

I går var vi till Gävle/Valbo hela dagen....och Magnus han var med Jesper och Melvin till Storvik någonstans och kolla på folkerace ( hmm stavas det så el?!?!?) och vi tillbringa heeela dagen i affärer, inte dumt! Och Noel var så duktig och snäll hela dagen...han gillar nog att gå i affärer :)
In handlade lite kläder till mig och barnen, behövas verkligen....oxå vart det en sväng upp på IKEA....där man nu skulle kunna handla hur mycket som helst :) men.....ja just det men....det blev iaf lite tyg och värme ljus såklart, oxå käka vi lunch där!!!!!

Idag har det inte hänt så mycket försöker röja upp lite här hemma för det ser ut som ett bomb nedslag här men jag blir aldrig färdig skulle behöva lite fler timmar på dygnet....oxå har man ju hur mycket tvätt heela tiden...kan inte förstå...vi är ju bara 6 st i familjen!!! Haha, inte konstigt att man får tvätta heela tiden....
Nej nu gott folk nu måste jag krypa ner i sängen brevid prinsen.....haha nu trodde ni jag menade Magnus...ok på sätt och vis men jag menade lill prinsen Noel!!!!

Men jag kan ju säga Grattis älskling för du fyller ju år idag, Mån 28 september!!!!!!!
Hoppas du får en bra dag....Puss & Kram

Äsch jag kryper nog ner i mitten...... :) Go´natt gott folk!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar