tisdag 22 september 2009

Tisdag 22 September

Vad har hänt i dag??? Jo meningen var...eller först blev jag sur för jag inte kunde följa med Jannice och Anette och träna den här veckan eftersom Magnus jobbar förmiddag och man får inte ha barn med sig... men då tänkte jag att jag åker in och fikar med dom när dom är klar strax efter 10...men vad händer jo mammas lill prins Noel sover som en prins....så jag han inte in jag kunde ju inte väcka Noel i sin skönhets sömn.....tyvärr men det blir fler ggr hoppas jag....och nästa vecka ska jag också träna!!!!!!!
Men då blev det att åka in till stan med Maria och My istället när Noel vaknade...vi var och lunchade på "Mai Thai" (eller vad det heter...haha) och sen blev det en liten promenad men så skönt..... :)

My och Noel...visst är dom söta med sina "Laban - snuttisar".......

På eftermiddagen skulle "lill hjärtat" äta sin gröt...som faktiskt går rätt bra....och mätt och belåten blev han blev SÅ trött, han orkade liksom inte hålla sig vaken helt enkelt och inte kunde jag gå och lägga honom i sängen för vi skulle precis åka iväg på fotboll...så tanken var ju att han skulle få somna i bilen Men Lill prinsen orkade inte vänta den lilla stunden......

Tröttast.... :)

Så han somnade där han var o satt..... :)
Mammas lilla älskling....
(han somnade om i bilen sen....)

Och fotbollen då....det var sista matchen för den här året....och tjejerna spelade mot Stugsund och matchen slutade 1-1...fasst matchen var vår :).....hm...vad ska man nu göra....ingen fotboll....tomt kommer det ju bli....hm...vad ska man göra när man inte har någon fotboll.....ibland har det ju varit så mycket fotboll o Borg så man har behöva en övernattnings säng där..haha haha...men det är kul att barnen vill hålla på!!!!!! Jag hittar nog på något att göra ska ni se....fotbolls säsongen kommer ju tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar