torsdag 3 september 2009

Snoriga Näsor och Onda Halsar!!!!

Förskyld är man skit jobbigt....ont i halsen som en tok!!!!
Emma och Jesper känner sig också hängig....Noel har varit gnällig mest hela dagen..kanske inte heller riktigt pigg....men nu sover han sött lill prinsen!!!

I går var man på Borg igen....Melvin spelade fotboll (internfotboll) 2 matcher också....sen fick dom medalj och fika.....
Det kanske inte var det bästa att stå där i regn o blåst med förskylning...men vad gör man inte för sina barn......
Jesper var i Enånger och spelade match och dom vann!!!!!!!!! Hur kul som helst och det var på tiden att dom vann....så nu kanske dom är lite peppade till helgens matcher i borg!!!!
Gårdagen vad hände mer.....jo....Emma körde upp för moppe och det gick jätte bra.....så nu är det bara att vänta tills hon får köra...det ska ta några veckor innan kortet kommer och dom får inte köra innan....om man inte ringer ett nr efter 2 arb. dagar efter upp körning och bet in 120:- så får dom köra sen på legitimationen......så i morn får man väl ringa detta nr tänker jag...för hon vill köra nuuuuuuuuu!!!!!!!!

Vet ni vad som hände i kväll när jag åkte och hämta Emma o Jesper jo jag fick punka på bilen...ja då ringde man ju efter hjälp då såklart...och när man satt där och vänta vad hände då jo Noel bajsa äntligen det man hade vänta på typ hela dagen....men jag hade ju inget att byta med för jag tog inte med skötväskan....för jag skulle ju bara hämta dom!!
Men nu åker nog väskan med iallfall fortsättningen....men allt slutade gott!!:)
Tur man inte var längre bort med bilen bara.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar