tisdag 1 september 2009

Sååå Nervös

Glad Noel på fika med Tjejerna :)
Jannice(Noel), Annelie och Anette

Sååå nervös....skulle kunna gå och kräkas....blir nog så....snart......nej usch fy vad ont i magen jag har!!!!!
Nu undrar ni säkert varför.....men det tänker jag inte tala om just nu...det är något som ska hända iaf idag......:) hm...igentligen är jag övertygad om att det kommer gå bra....ja nu är det inte mig det gäller.....men nästan...hihi

Sen i kväll är det en spännade fotbolls match oxå tjejerna ska spela mot Mohed hemma i borg!!!! Såååå spännade det ser jag framemot men ack så nervöst det oxå.......det vore ju såååå kul om dom vann idag!!!!!!!! Dom har ju inte förlorat på 5 matcher........

Haha annars...jo jag och Noel var och fika med tjejerna på fm inne i stan....på Waynes Coffee vi hade en jätte myyysig stund...men sen måsta jag rusa iväg skulle hämta Jesper i skolan för han skulle till tandläkaren. Jesper har ju en framtand som gick sönder för några år sedan halva gick liksom av....så då bygger dom på tanden men den ramlar bort ibland så då får man åka in och fixa den....får se när han blir äldre om dom gör något annat med tanden som håller bättre... vi får se!


Men tack tjejer för en trevlig fika stund!!! Längtar redan till nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar