torsdag 17 september 2009

Noel och Lilla My

Idag har Noel haft tjej besök...av lilla My och hennes mamma Maria :)
Äntligen blev det av....hihi..men bättre sent än aldrig eller vad brukar man säga?!?!
Det är ju så mycket hela tiden så det är ju svårt att få till en dag man kan träffas....och sist när dom var på väg så blev vi såå förskylda så då blev det inte av då heller.... Men nu blev det av!!! Tänk vad tiden går fort snart kan dom leka ihop för så mycket skilljer det inte mellan dom, bara 7 mån....nu är det mycket men sen kommer det inte märkas......

My och Maria med Noel i knät...
My
Annars har det inte hänt så mycket.....och det är faktiskt skönt de mä!!!! :)
Kollat på Idol ikväll...konstigt att man blir fast i det varje år....haha jag skyller på barnen att det är dom som vill se.....hm....men det är ju rätt kul ibland och man funderar ju hur folk ser sig själva...det är ju ungefär som om att jag skulle söka haha stå där o tro att jag kan sjunga.....hm kanske det..folk gör ju vad som helst för att försöka bli kändis nu för tiden......men skulle vara då om jag fick en kram av Anders Bagge...han är ju som en enda stor Kram Björn!!! Ja jag gillar honom....vad är det med då?!?!!?
Närå inte ens för det skulle jag gå dit aaaldrig aaaldrig...jag får nog hålla mig till att sjunga "Bä Bä" för Noel här hemma det räcker gott o väl för mig och honom!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar