fredag 2 december 2011

Mer Smak vem vet

Sovmorgon det är inte helt fel, jag är så sjukt trött bara!!!!
Jag har nu tillbringat två dagar i "skolbänken" igen...och det känns så bra och det kommer bara bli bättre känns det som bara man kommet in sig ned arbetsuppgifterna som ännu känns lite "flummiga" vissa av dom!!!! Men det ordnar sig och jag jobbar i super bra/rolig grupp och vi hjälps åt.
Man kanske får mer smak utav att läsa vem?!?!?!?!

Idag är jag ledig ska sen jobba i helgen, det var ett tag sedan jag jobba nästan två veckor sedan. Och nu är det ju december....nya grupper och "ny" hem avdelning!!
Ja det är väl bara att hänga med.....och se glad ut!

Advent...advent det är ju så mysigt men vart är snön!?!?!
Häromdagen så var jag en liten bit norr om om Hudiksvall och där är det ju snö, lite iallafall. Lite  vitt på backen är det ju faktiskt redan i Enånger.....det behövs ju så lite för att Jul stämmningen ska infinna sig.
Men mysig är det ju ändå....man får göra det bästa av det hela eller hur!!!!!?
Det är ju min tid på året liksom på någotvis...

Nu ska jag gå ner till svärmor och svärfar och för lite fika...dom ville träffa oss lite för dom ska åka till "Gran Canaria" i natt...inte nå avundsjuk....vad ska man till värmen och göra!?!?! Närå haha jag vill också ÅKA.....men man får fortsätta drömma!!!!
Sen ska vi hämta Jesper för att åka till banken en sväng sen handla lite föra att sen åka hem och baka lite, Jesper ska ha med sig till innebandyn i morgon!!!
Hare så gott och en go fredag allihopa!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar