fredag 2 december 2011

Feedback

Efter att ha varit och hämtat Jesper på skolan. varit på banken, handlat, hämta o Lämna Jesper på Innebandy träning, hämta Melvin på  badhuset, bakat kaka tills Jespers innebandy i morn, dom har hemma Match, hämtat Emma hos Sara, skjutsat Emma till Kicki... m.m så sitter jag/vi här i soffan, så sitter jag och fundrar hur jag ska orka kliva upp i morn bitti och åka och jobba!?!?! Jag börjar 6.45, och både Jesper och Melvin spelar innebandy Matcher i morn. Jesper har hemma Match och Melvin ska till Hudik.....skulle ju vilja vara med och se ja ju. Men tur kanske att man jobbar så slipper jag välja vilken Match jag ska åka på för det är ungefär samtidigt.

När man tänker efter så är det ju otroligt att man hinner med allt bara på en eftermíddag....att man kan pussla ihop det med alla. Man är nog rätt fenomenal ändå....haha...skicklig liksom. Det där var lite possitiv feedback till mig själv!!! Kan behövas ibland.


Visst dom fina bilderna?!?!
Disney är ju Disney eller hur?!?!?

Nu ska jag mysa i soffan en stund innan jag måste slå igen ögonen för idag.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar