måndag 19 december 2011

Kraslig Otursdag

Idag har jag varit hemma med en kraslig liten Noel...
Och stora oturen var framme...han brände sig på spisen...på lilla lilla pekfingret!
En stor blåsa fick han aj aj aj!!!!!
Men liten Noel är ju så hjälpsam hans största intresse är att stå med vid diskbänk och spis (fast han inte riktigt får). Men olyckan var framme fort fast man kollar honom med hökögon....
Men det gick bra ändå - skönt!....men inte blir han någe rädd för att det ska hända igen, nä han skulle koka mat ändå han...men det blev inge av med det då. Det blev mys i soffan o "Bilar" på tv istället. Gilla!
Sen bakade vi lite kakor och pysslade. (Noel bakade med en hand han lill stackarn...men baka skulle han!)



Noel är pigg men är jätte snorig så vi gör ett försök och åker till dagmamman Anne i morgon för i morgon ska dom vara på Puffgården, alla dagmammorna o barn tillsammans för att ha julmys, julbord också har jag hört att Tomten kommer!!!!
Så jag hoppas att han är pigg i morgon.
Sen på eftermiddagen är det glögg mys för alla föräldrar och syskon.....

Men först har jag lite och stå i också MÅSTE jag på ett skit möte på jobbet...har verkligen ingen lust måste jag säga.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar