fredag 30 april 2010

Valborg....

....sista april idag....2010, då är det alltså 17 år sedan jag flytta hit till Hamre med Magnus idag....och då ska ni veta då var det såå varmt och skönt och solsken!!!!!
Inte som i dag grått o trist.....
Ja ja för mig spelar de ingen roll jag ska inte iväg och se någon "brasa", inte grilla, inte iväg eller ha någon fest heller och inget annat heller...utan jag ska iväg och jobba kvällen ja....haha jag brukar jobba den här kvällen ja för jag gillar inte den här trååååkiga dagen!!!!
Magnus och grabbarna åker väl kanske iväg och ser någon "brasa" om dom har lust. Emma ska iväg med tjejerna, dom skulle visst äta något gott och bara vara tillsammans. Myys!
Nä för mig blir det att jobba sen blir det nog bara Myys hemma i soffan och någon bra film kanske!?!?!

Förresten så berättade jag inte att vi fick kattungar i går natt igen.....3 st blev det! Kiwi var o är så duktig med sina små söta bebisar!!! En grå, en röd och ljus creme färgad.....blev det den här gången sen har ju Sessan sin lilla bebis som är nu två veckor gammal och den är också grå!
Så det blir väl livat här sen tänker jag....

Nu ska jag gå och äta lite lunch innan grabbarna kommer hem.....och sen ladda för i kväll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar