måndag 26 april 2010

Bästa jag har!!

Vilken skön dag...Mys först med Noel som vanligt när man vaknar och dom andra har åkt till skolan, sen på fm var vi på promenad och sen mötte Melvin vid bussen....när vi kom hem var vi ute innan vi gick in och fixa lite mat!!!!! Noel måsta ju få "springa" lite i sina nya skor...fort går det ju också.....
Sen var det dax och börja få undan lite och göra sig i ordning för att sen åka och jobba kväll.....en bra kväll har det varit lugn och skönt måste jag säga......

Ja blev rätt glad i dag när man hämta posten....fick ju löne brevet idag =)....och idag stod inte bara 0....idag var det lite mer siffror!!! Glad och nöjd för det var ju ändå inte så många dagar jag jobbade i Mars....känns skönt och kommit igång ändå men ändå ha möjlighet och var hemma med Noel sååå mycket!!! Ja och dom andra barnen såklart....men dom har så mycket för sig hela tiden, dom är inte upp i mig lika mycket som Noel precis haha det är väl så det ska vara!!! Älskar er alla bääästa jag har!

I morgon ska man åka in mot tät bebyggelse och stora staden en sväng.....ska ändå iväg för jag ska på utvecklingssamtal på skolan med Melvin!!! Så då kan man göra sig en runda.......
Nu ska jag gå och se lite på tv innan jag går och lägger mig....tror jag få ha tvn för mig själv en stund för alla sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar