lördag 24 april 2010

Åh vilken härlig dag!!!

Vaknade vid halv 6 i morse....Noel vaknade till så han kom över till mig i sängen så vi låg och kramas en liten stund tills jag Måsta kliva upp för att fixa till mig för att åka till jobbet....Noel somnade om!
Hade ju velat legat kvar i sängen med Noel förstås men det kändes helt ok att åka till jobbet. Och jag har haft en fantasktisk dag på jobbet det har varit så lugnt, harmoniskt, roligt och allt har flutit på som bara den....och bäst av allt såå har vi gjort sååå mycket fast det är lördag =)....Tack Carina för en super dag verkligen tänk om vi kunde ha det så varje dag på jobbet VAD KUL!!!!!
Så det känns såå bra.
När jag kom hem så blev jag bjuden på kaffe och nybakade kladd muffins med PLOPP i !!!!!!!!! Tack goa Emma vad skulle jag gjöra utan dig som är så gullig?!?!?! Och sååå gott det var Mmmmmmmm..........
Melvin var hos sin Klasskompis Johan Larm, och Jesper var ju i Edsbyn och spela fotboll, tränings Match..men dom förlora tyvärr...så nu vet dom vad dom behöver bli bättre på tills serien början, hårdträning blir det nog kan jag tänka!!!
Nu ska jag nog gå och lägga mig och glo på något på tv...en film kanske...mnja jag somnar nog =) vi får se vad det blir!!!!!!!!!!!!!!! Måste nog försöka vara vaken tills Emma kommer hem iaf hon tog moppen och åkte in åt stan och träffa sina kompisar oxå var det visst någon bil träff på stan så det var väl lite folk i farten iaf. Mm hur ska det gå och vara vaken hjälp....ska nog gå och göra mig lite kaffe - Jammi!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar