fredag 23 april 2010

En Miss

Oj vad jag är trött det är inte klokt!!! Och jag som ska upp och jobba imorgon, och inte vilken tid som helst.....06.45 ska jag var på jobbet ombytt o klar!!! Svettigt.......
Men skönt att man slutar kl 14.00, då e man glad...och jag ska jobba med goa Carina G-L och det var inte igår så det ska bli jätte kul!!!

Men värst av allt är att jag missar Jespers första fotbolls match i morgon...visserligen "bara" en tränings match mot Edsbyn men ändå det är ju kul!!!!! Kul och se vad grabbarna går för i år liksom....men det blir väl fler kan jag tänka...hihi. Så idag blev det nya fotbolls skor "gräs"....dom ska spela på konstgräs i morgon....och fötterna har ju vuxit så mycket på Jesper sen Jul bara så det var tvunget.......

Fredag kväll och jag pysslar med tvätt - inte klokt!!! Men skönt och göra det när det lugnt här hemma Emma, Jesper ser på tv (på varsit håll men ändå), Melvin sover hos farmor o farfar, Noel sover gott och Magnus är uppe hos Chrille och bastar........o pratar skit tänker jag!!! Nää så nu ska jag gå och göra klart sen blir det sängen för mig om jag ska orka upp i morgon!!! Hej och hå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar