söndag 25 april 2010

En Ny Härlig Dag!!!!!

Åh ännu härlig dag....och åh vad mycket jag/vi har fått gjort idag!!! I Like.....
Vi har varit ute mest hela dagen och dona och greja här ute på gården....började kratta lite granna men vi har ju snö kvar på gräsmattan uppe mot skogen så jag krattade runt om så länge....alltid nått! Det blir ju sååå fint när man krattar på engång liksom!!!
Städa gjorde vi och självklart så fick man ett sop lass så nu blir det en sväng till långtå!!!
Plockade fram trädgårds möblerna gjorde vi och torka ren dom.....ja nog finns det att göra allt inte behöver man vara orolig. Och självklart så blev det en fika ute på altanen....
Bäst av allt var att jag har tvättat hela dagen och fått undan + att jag hängde ute, sååå härligt!
Fullt upp hela dagen sitter här nu ny duschad och känner mig rätt nöjd med dagen, fast jag börjar känna mig trött......
Det var det bästa och det värsta var att Melvin stackaren som har sådan otur klämnde fingrarna (2st) på en stol det såg rätt illa med det samma och gjorde självklart hur ont som helst! Men det la sig liksom och nu ser helt ok ut....Noel stormförtjust och vara ute och "springa"....

Måste börja funderar på packning oxå snart för man ska väl packa till 6 st tänker jag ...mnja Emma får packa själv... haha 20 dagar kvar i dag så man har väl tid på sig men jag ska jobba rätt mycket också fram tills dess också är det väl en massa annat!
Men tänk vad skönt det ska bli med semester, sol, bad och bara slappa!!!! Idag har det varit sol och ca 22 grader på Rhodos läste jag någonstans. Hoppas vi också får skapligt väder iaf.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar